wtorek, 8 stycznia 2013

"The power of Isengard is at your command, Sauron, Lord of the Earth."


Cześć wszystkim. :)

Może mnie znacie, może mnie nie znacie, tutaj fucking existence czyli autorka, właścicielka bloga: memory-lane-icons.blog.onet.pl. Mam tę przyjemność współtworzyć tego oto bloga, a co za tym idzie jestem jego nową współautorką, dlatego już na sam początek zrealizowałam Wasze zamówienia. W dzisiejszej notce znajdziecie postacie z Władcy Pierścieni, a dokładnie Galadriel, Faramira, Aragorna, Arwene, oraz Legolasa. Jednak to nie wszystko, do tego dołączam także April Young, Renesmee Cullen, Emmetta Cullen'a oraz Naill'a Horan'a z 1D! I taki mały dodatek ode mnie Elena Gilbert i Damon Salvatore.



♠ Galadriela














♠ Faramir

















 ♠ Aragorn






















 ♠ Arwena





















 ♠ Legolas


















 ♠ April Young

























 ♠ Renesmee Cullen



















 ♠ Emmett Cullen


















 ♠ Naill Horan






















 ♠ Elena Gilbert  
























 ♠ Damon Salvatore  






















POBIERASZ? POINFORMUJ!

12 komentarzy:

  1. Ikony bardzo ładne, ale jeśli mnie wzrok nie myli to Boromir został podpisany jako Faramir. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. w zamówieniach widniał faramir.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na zdjęciach jest Boromir.

      Usuń
    2. Niestety nie ja realizowałam to zamówienie.

      Usuń
  3. poproszę o Teresę Palmer z filmów nie z sesji zdjeciowych :) i pobieram Damona :D śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ikonki. Chciałabym zamówić Winonę Ryder, ale tylko w krótkich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ikonki. Można prosić o Hermione Granger? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne.Chciałabym zamówić Elenę Gilbert & Damon Salvatore.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne <3 Pobieram i proszę o katniss Everdeen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę prosić o więcej Eleny/Katherine?
    Może Elena z Damonem?
    Lexi i Stefano z TVD
    Vicky i Jeremy też z Tvd
    no i Vicky i Lexi osobno.

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę Elenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w następnej notce prosiłabym Lydie i Allison z Teen wolf :)

    OdpowiedzUsuń